مسابقه مناظره دانش‌آموزی در ساری برگزار می‌شود 
کد خبر: 4211450
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۶

مسابقه مناظره دانش‌آموزی در ساری برگزار می‌شود 

معاون واحد پژوهش اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از برگزاری مسابقه مناظره دانش‌آموزی در ایران با عنوان «گپ در ساری» در روز ششم اردیبهشت‌ماه در دبیرستان شریعت ساری خبر داد.

اولین مسابقه مناظره دانش‌آموزی در ایران با عنوان «گپ در ساری»حسین نورانی، معاون واحد پژوهش اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران اظهار کرد: به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی مازندران و مدیریت دبیرستان شریعت ساری، اولین مسابقه مناظره دانش‌آموزی در ایران با عنوان «گپ در ساری» برگزار می‌شود.

وی افزود: این رویداد در راستای ترویج فرهنگ گفت‌و‌گو و تقویت آداب مباحثه برای یادگیری و تمرین تحمل نظر مخالف، اولین مسابقه  مناظره در سطح دانش‌آموزان دوره متوسطه اول در دبیرستان غیرانتفاعی شریعت ساری برگزار می‌شود.

نورانی بیان کرد: بعد از نام‌نویسی گروه‌های مناظره دانش‌آموزی، کارگاه آموزشی اصول و قواعد مناظره برای دانش‌آموزان علاقه‌مند به مناظره برگزار شد و در روز پنجشنبه، ششم اردیبهشت‌ماه جاری مسابقه مناظره دانش‌آموزی «گپ» در سالن اجتماعات دبیرستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مناظرات دانش‌آموزی آنها را با عالم پژوهش آشنا می‌کند، گفت: در این مسابقات هشت گروه نام‌نویسی کردند و موضوعات از سوی اداره‌کل آموزش و پرورش پیشنهاد شد و شیوه اجرایی آن براساس شیوه‌نامه مناظرات جهاد‌دانشگاهی است.

انتهای پیام
captcha